آموزش صوتی زبان ایتالیایی

مجموعه آموزشی پیمزلر Pimsleur، یکی از مجموعه های صوتی آموزش زبان ایتالیایی هست که برای انگلیسی زبان ها و یا افرادی که تسلط به زبان انگلیسی دارند استفاده می شود . این مجموعه آموزش صوتی زبان ایتالیایی دارای ۱۵۰ درس می باشد که اگر زبان آموز به صورت منظم روزانه یک درس را به طور دقیق و کامل گوش دهد، بعد از ۱۵۰ روز بسیاری از مکالمات ایتالیایی را فراگرفته است.

مزیت های آموزش صوتی زبان ایتالیایی

جالب است بدانید که مجموعه آموزشی پیمزلر نسخه اصلی آموزش صوتی زبان نصرت می باشد. از مزیت های این پکیج آموزشی می توان به:

آشنایی با لهجه ایتالیایی

افرادی که علاقه به یادگیری زبان دوم دارند، اغلب قصد دارند که آن زبان را همراه با لهجه مربوطه و به طور کامل فراگیرند. فایل های صوتی این مجموعه به زبان آموزان کمک می کند که به راحتی لهجه و تلفظ زبان ایتالیایی را بیاموزند. مجموعه پیمزلر به ۵۰ زبان زنده دنیا تولید شده است. شما می توانید زبان های مختلف دنیا را تنها با گوش دادن به فایل های صوتی این مجموعه بیاموزید.

آشنایی با نحوه ساخت جملات و عبارات در زبان ایتالیایی

مزیت دیگر این پکیج این است که به وسیله آن شما می توانید به راحتی عبارت زبان ایتالیایی را یادگرفته و با گرامر و نحوه ساختن جملات سوالی، منفی و زمان های افعال و … آشنا شوید. برخی جملات استفاده شده در این پکیج را می توان به خاطر سپرد و با توجه به مکان و زمان مورد نیاز از آن استفاده کرد.

آموختن سریعتر زبان ایتالیایی

برای افرادی که قصد دارند یک زبان را سریعتر یاد بگیرند آموزش صوتی زبان ایتالیایی می تواند سبب تسریع سرعت یادگیری شود چرا که می توانید هر زمان که خواستید مطالب مورد نظر و دروس خود را گوش دهید . نه نیاز به معلم هست و نه نیاز به قلم و کاغذ . فایل های صوتی این مجموعه قابل پخش در کامپیوتر، موبایل، DVD Player و MP3 Player نیز می باشد. حتی می توانید زمانی که در اتومبیل، مشغول رانندگی هستید هم از این مجموعه برای یادگیری کامل زبان ایتالیایی استفاده کنید.